فوتبال مدارس | مسابقات فوتبال مدرسه و دانش آموزی

  • نویسنده : ادمین بخش مسابقات فوتبال
  • شنبه 3 آذر 1397
  • 0 کامنت

فوتبال مدارس | فوتبال دانش آموزان | مسابقات فوتبال بین مدارس

فوتبال مدارس


جشنواره فوتبال یورونیایی جورجیا با حمایت PwC در حال افزایش است
PwC خوشحال بود که دوباره در سال 2017 در هیئت مدیره شرکت کند و از جشنواره فوتبال جرزی 43 در جشنواره عید پاک حمایت کند. این برگزاری از یکشنبه 9 تا جمعه 14 آوریل برگزار شد و طولانی ترین اجرا در نوع خود در جزایر بریتانیا است، اولین بار در سال 1974 برگزار شد. در سال جاری تیم هایی با والدین و مربیان از سراسر انگلستان به شرکت در مسابقات فوتبال و فعالیت های تیم سازی در طول تعطیلات مدرسه عید پاک شرکت کنید.

این جشنواره به عنوان پایه ای از فوتبال زیر 11 سال محسوب می شود و نقش مهمی در توسعه آرمان های بازیکنان جوان این جزیره ایفا می کند. هر مدرسه ابتدایی در جزیره در فوتبال مدرسه ابتدایی مشغول به کار است، بنابراین ما در حال بررسی تعداد 700 کودک هستیم که همه آنها فرصت دارند تا برای این جشنواره در ماههای پیش از این رویداد محاکمه شوند. این یک دستاورد بزرگ برای آن دسته از کودکان محلی است که برای نشان دادن جرسی انتخاب شده اند و بعد از تمرین و کار سخت در طول برنامه لیگ بین مدرسه به دنبال آن می روند.

در حدود 285 کودک، والدین و مربیان به طور یکسان در FB Fields جمع شدند تا جشنواره را در صبح روز یکشنبه بکار ببرند و ستاره های پرجمعیت جرسی در این سال بسیار سخت تمرین کردند زیرا آنها با برخی از تیم های بسیار با استعداد از Barking & Dagenham، Erdington & Saltley مواجه شدند. ، گلاستر، هکینی، نیوبوری، اورپینگتون، پلیموت، پترس بار، سنت آلبانز، تورروک و ووکینگام. علاوه بر تیم های محلی جرسی ما (که در سال جاری نیز تیم U10 را تشکیل می دهد)، تعداد کل تیم ها را تا 18 سال افزایش داد، بنابراین قطعا کمبود دوستی های جدید در این سال وجود نخواهد داشت!

البته این فقط در مورد پیروزی نیست. مارک جیمز، شریک PwC CI، اظهار داشت: "ما جشنواره را به عنوان نمونه ای عالی از کیفیت کار انجام شده در ورزش جوانان در جزیره ای می بینیم و برای شهرت جرسی به عنوان یک مقصد گردشگری و ورزشی و همچنین برای کودکان شرکت کننده فوق العاده است. . دلگرم کننده است که آنها خوب بازی کنند، از بازی هایشان لذت ببرند و دوستان جدیدی بسازند. ما همچنین افتخار میکنیم که یک بخش کوچکی را برای کمک به جلب رفتارها و نگرش های مناسب در ستاره های فوتبال جوان آینده به وجود آوریم، در حالی که برخی از کارهای عالی در فوتبال جوانان اینجا در جرسی انجام می شود. "

او اضافه کرد: "ما واقعا از دیدن این که چگونه همه علاقه مندان فوتبال جوان و پر انرژی در طول جشنواره هفته، مهارت های ورزشی خود و مهارت های خودکفائی و مهارت های تیمی خود را توسعه دادند، لذت بردید." پات کولیناین، "ما از حمایت PwC بسیار سپاسگزاریم. این رویداد بیش از یک جشنواره فوتبال برای کودکان است. هر سال، آنها بعد از ظهر نیز در حیاط و فعالیت می روند. این اعتماد به نفس را ایجاد می کند و به آنها فرصت می دهد تا ارتباطات جدید و دوستی جدیدی را با تیم های دیگر که مدت ها پس از بازگشت به خانه به سر می برند، ایجاد کنند.


مسابقات فوتبال دانش آموزی


هزاران دانش آموز در زندگی سالم به عنوان یک فوتبالیست برتر در مسابقات سالانه نگاهی انداختند
مقالات مرتبط

جوامع
مسابقات PL Schools یک تغییر دهنده زندگی بوده است
جوامع
مجازات قهرمانانه مجاز PL Schools مسابقات برنده
جوامع
Schoolkids در مرحله استمفورد بریج می درخشد
مسابقات فوتبال ستارگان اصلی لیگ برتر یکی از مهمترین جلسات تقویم اتحادیه های لیگ برتر است و به صدها جوان اجازه می دهد تجربه هیجان را به عنوان یک بازیکن فوتبال برتر را تجربه کند.

این رویداد که در سال 2018 در استادیوم King Power در شهر لستر برگزار شد، بیش از دو روز طول می کشد.

در روز اول، 20 مدرسه برنده از مسابقات منطقه ای در Skegness، کنت، شمال ولز، غرب کامبریا و شمال اندونزی شرکت کردند.

روز بعد، این دوره از 40 مدرسه ای بود که مسابقات واجد شرایط را برای نشان دادن هر یک از 20 باشگاه لیگ برتر به دست آوردند.

هر دو روز مسابقات فوتسال در رده های دختران زیر 11 ساله و زیر رده 11 را شامل می شود.

در هر دو مسابقات فوتبال مجاز در سال 2018، 14000 بازیکن و 1735 مدرسه حضور داشته اند.

320 بازیکن شرکت کننده در روز فینال لیگ برتر، کیت باشگاه را می پوشانند، از لباس های مشابه استفاده می کنند که متخصصان در روز مسابقه استفاده می کنند، تونل را به سرود لیگ برتر می رسانند و توسط مقامات مسابقات لیگ برتر داوری می شوند.

این مسابقات یکی از عناصر رقابت برنامه ستاره اصلی ستاره شناور است که کودکان را در بیش از 15،000 مدارس ابتدایی انگلستان و ولز الهام می کند.

مسابقات قهرمانی ستاره های فوتبال 2018 در اعداد:
بیش از 14،000 کودک شرکت کرده اند
بیش از 1700 مدرسه وارد شد
همه 20 باشگاه لیگ برتر نمایندگی شده است
460 کودک روز فینال را تجربه کردند

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از رویداد های مدارس پیش رو با ما در تماس باشید : 02126764698