دو گروهی | دو شهری | ورزش گروهی | تمرین های دو گروهی

  • نویسنده : ادمین بخش ورزش گروهی | تمرین های گروهی
  • یک شنبه 4 آذر 1397
  • 0 کامنت

دو گروهی | دو شهری | مسابقات دو

دو گروهی

گروه دونده شهری اجرا می کند
تمام توانایی ها. همیشه آزاد.

گروه دو شهری و دونده ها - سه شنبه ها - 6 بعد از ظهر
در حال جستجو برای یک گروه استقبال و پشتیبانی از دونده هایی که به ورزش جدید هستند؟ این اجرا برای شماست!

در حالی که تمام سرعت ها در هر یک از ما اجرا می شود، این برنامه شبانه به ویژه برای دونده های جدید اختصاص داده شده است. ما شروع این کار را با معرفی ها و سوال های بسیار پیش بینی شده و اغلب احمقانه از روز انجام می دهیم. سپس به سرعت و فاصله تقسیم می کنیم تا هیچ کس به تنهایی نتواند کار کند. بیشتر به مسیر 2 یا 4 مایل راه می یابند، و به خصوص / خوش آمدید!

تمام توانایی های دو گروهی - چهارشنبه ها - 6 بعد از ظهر
این بزرگترین گروه ما است که عموما بین 50 تا 80 دونده از تمام قواعد و توانایی ها قرار دارد. در طول ماه های گرم (مارس-نوامبر) تمرین گروه را پر می کند، یا به سادگی یک حلقه را برای اجرای آسان انتخاب کنید. گزینه های مسیر از 2، 4، 5 و 7 مایل ارائه می شود.

مهم نیست که چه چیزی انتخاب می کنید، بعد از آن شما با یک رژیم سرد سرپا می شوید!

Flapjack جمعه - جمعه ها - 6:30 صبح
بهترین دلیل اینکه ما می توانیم تا صبح روز جمعه صعود کنیم - پنکیک! درست است که ما به شما پنکیک های بعد از غذا می خوریم - درست در اینجا در فروشگاه.

با گزینه های مسیر 2، 4، 5 یا 7 مایل شما دوند ه های با سطوح مختلف تجربه و ترجیحات سرعت پیدا خواهید کرد، همه خوش آمدید!

* همه اجرا می شود در مسابقات دو شهری شروع و پایان می یابد.


1. مسئولین پذیری در مسابقات دو
برای برخی افراد، پرداخت پول برای یک گروه به تنهایی باعث می شود آنها مسئولیت بیشتری نسبت به نشان دادن و تعهد به طرح داشته باشند. قبل از ساعت 7 صبح در صبح روز شنبه، راحت تر لباس پوشیدن و از خواب بیدار می شوید، دانستن اینکه شما یک گروه از مردم را در انتظار شما برای اجرا با هم دارید. گذشته از برگه ثبت نام، هر کس متوجه می شود زمانی که کسی به تمرین نشان نداده است. این گروه به یک قبیله یا خانواده از دوندگان تبدیل می شود، به ویژه با گروه های طولانی تر.

 

2. دوندگان دیگر شما را فشار می دهند.
هنگامی که در حال اجرا توسط خودتان، می تواند سخت تر به فشار دادن و یا سرعت خود را. در حال اجرا با افراد دیگر اجازه می دهد تا خودتان را به چالش بکشید تا تمرین های سخت را به پایان برسانید که ممکن است در ابتدا ترسناک باشد. در حال اجرا با افراد در گروه آموزشی شما همچنین اجازه می دهد تا شما را با دیگران از یک سرعت مشابه است که معمولا به شما کمک می کند تا یاد بگیرند به سرعت خود را بیشتر به طور مساوی. من همچنین پیدا کردم که وقتی با تمرینات با دیگران کار میکنم کمی بیشتر به سرعت میرسم و به من اجازه می دهد که یک دونده بهتر بشوم. و اگر دوستان گروه شما در حال اجرا باشند می گویند که آنها از فاصله X استفاده می کنند، احتمالا سعی کنید با آنها فاصله داشته باشید و فاصله X را نیز اجرا کنید، حتی اگر در ابتدای اجرا احساس خوبی نداشته باشید.

 

3. دوستی
من همیشه به هر کسی که به شهر می رود به هر کسی می گوید که برای دیدار با مردم به یک گروه آموزشی بپیوندد! من بعد از نقل مکان مرکز شهر برای اولین ماراتون خود با Charm City Run آموزش دادم. من قبل از هر دونده ای نمی دانستم، و در پایان گروه من دوستان زیادی را به شمار آوردند، از جمله تعداد انگشت شماری از نزدیکان. شما و اعضای گروه آموزشی خود را در طول تمرینات سخت، یک طول عمر بسیار طولانی، و یا چیزهای عجیب و غریب که در حال اجرا دیده می شود، باند می گیرید. چیزی که من در زندگی ثابت کرده ام این است که می توانم در مورد یک فرد از یک ساعت در حال اجرا با آنها بیشتر بیاموزم، در غیر اینصورت می توانم در هر محیط دیگر!

 

 4. گروه شما تبدیل خواهد شد به ورزشکار دو می شود.
بسیار عالی است که یک اجرا را به یک دسته از پنج نفره عرق و یا حتی برخی از آغوش پایان دهد. لذت بردن از این است که مردم را از طریق تکرار آخرین تمرینات شما تشویق کنید و یا گام های طولانی تری را طی کنید. در روز مسابقه، تیم شما در آنجا خواهد بود تا از شما حمایت کند.

 

 5. این یک مسافت برای صحبت کردن در مورد هر چیز و هر کاری است.
هیچ موضوعی با مربی شما، کارکنان فروشگاه و کارآموزان دیگر وجود ندارد. شما می توانید در مورد این درد ناخوشایند در گوساله خود بپرسید و برخی از پیشنهادات خود را از آنچه باید انجام دهید. شما می توانید در مورد ناراحتی GI که در طول اجرا داشتید صحبت کنید. شما می توانید سوالات را بپرسید و در مورد سوخت گیری برای اجرا، هیدراتاسیون و کشش یاد بگیرید. این فضایی است که مردم می خواهند در مورد همه چیزهایی که در حال اجرا، نژادها و دنده ها صحبت می کنند صحبت کنند. این عجیب نیست یا آزار دهنده یا احمقانه نیست!


تورهای دو گروهی تهران یا تهران کلاب
تورهای  دوندگی شهری گروهی ما در تهران و ایران 3 تا 6 مایل (5-10 کیلومتر) از طریق شهرهای ما است، هر کدام با توقف های هیجان انگیز در طول مسیر طراحی شده اند تا همه دونده ها را مورد توجه قرار دهند و تمام سطوح در حال اجرا را در اختیار شما قرار دهند. آن را به عنوان پیچ و تاب و سرگرم کننده در تور پیاده روی سنتی فکر کنید! در اینجا در CRT، ما می گوییم، "چرا پیاده روی زمانی که شما می توانید اجرا کنید؟"

برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن، ما ارائه راهنمایی های مختلف برای رسیدگی به تفاوت در سرعت و طول. هر یک از گروه های تور گروه ما با سرعت گاه به گاه و مکالمه ای هدایت می شود و هیچ دونده ای همواره پشت سر گذاشته نشده است.

شرکت کنندگان مسئول زمان ورود خود و سفر به محل جلسه هستند، که پیش از زمان توسط تورهای شهر راه اندازی شده است (دستورالعمل ها همیشه ارائه می شود). بطری آب و میان وعده نیز ممکن است فراهم شود (به توضیحات تور ویژه مراجعه کنید). تی شرت CRT شامل نمی شود، اما برای خرید در فروشگاه CRT موجود است.


برای یک تجربه حتی بیشتر منحصر به فرد، CRT با نقاط داغ محلی یا کسب و کار کوچک همکاری کرده است تا اطمینان حاصل شود که تور گروهی شما فراموش نشدنی است.

این گروه از یک مغازه در حال اجرا ویژه بازدید خواهد کرد که دونده ها برای کفش مناسب و تخفیف ویژه دریافت می کنند؛
دونده ها توسط استادیوم تیم حرفه ای محلی متوقف می شوند و سپس یک تور خصوصی از ورزشگاه دریافت می کنند؛
پایان دادن به یک محل غذاخوری محلی یا آبجوسازی که در آن شرکت کنندگان می توانند برای غذا یا پانچ آبجو جمع آوری کنند.
تورهای گروهی ما برای گردشگران به دنبال تجربه اجتماعی در یک شهر جدید و همچنین مردم محلی به دنبال کشف شهر خود هستند.

تورهای شهر در حال اجرا به طور کامل بیمه شده و مجوز دارند. مسیرهای تور با توجه به ایمنی طراحی شده و از حمل و نقل خودرو تا آنجا که ممکن است. راهنمای تور ما حرفه ای آموزش دیده و حمل تلفن همراه و کیت های کمک های اولیه برای رسیدگی به هر وضعیت است.

مسابقات دو شهری

نمونه برنامه خارجی دو و پیاده روی گروهی و شهری

ماراتن دو شهری و پیاده روی گروهی


باشگاه کوئین سیتی و پیاده روی


خوش آمدید به خانه باشگاه کوئین سیتی و پیاده روی - در حال حاضر در 4 سال ما در منطقه سینسیناتی بزرگ.
این که آیا شما یک دونده با تجربه یا تازه کار هستید، run / walker یا walker هستید، ما یک برنامه برای شما داریم. عضویت در گروه کنونی ما بیش از 700 دونده و واکر است که به سادگی به این معنی است که شما شرکت های زیادی را در جاده ها و در طول تمرینات خود دارید.

برای سال کامل آموزش (بهار، تابستان و سقوط) برای قیمت پایین، قیمت پایین 170 دلار ... با هم از 31 دسامبر به ما بپیوندید! ثبت نام شما شامل ماراتن بهار / نیمه تمرین ما، Summer Hyde Park Blast Training و تمرین ماراتن / نیمه پاییز ما همراه با کارت هدیه 20 دلاری به ملکه شهر در حال اجرا است!

2019 پرواز ماراتون / آموزش بهار - در حال اجرا
آموزش 2018 Flying Pig / Spring Marathon در ژانویه 2019 آغاز می شود
ما انتظار داریم که بیش از 150 دونده ماراتن برای فصل آموزش خوک 2019 داشته باشیم و شما می توانید به ما ملحق شوید! تمرینات ماراتن سازماندهی شده در روزهای چهارشنبه در ساعت 6:30 و در صبح روز شنبه در ساعت 7: 00/7: 30 صبح انجام خواهد شد که در مکان های مختلف در منطقه سینسیناتی برگزار می شود. یک گزینه صبح روز صبح روز یکشنبه برای افرادی که قادر به پیوستن به ما برای جلسات عادی نیستند وجود دارد.

2019 Flying Pig Mid-Marathon / Spring Training - در حال اجرا و اجرای / راه رفتن
آموزش 2019 Flying Pig / Spring به صورت نیمه ماراتون در ژانویه 2019 آغاز می شود.
ما انتظار داریم که بیش از 400 نیمی از ماراتن را برای فصل 2019 تیم آموزش خوک پیش بینی کنیم و امیدواریم یکی از کسانی باشید که تصمیم به پیوستن به ما دارند! برای گروه نیمه ماراتن، شب تمرین اول ما در ساعت 6:30 بعد از ظهر در مکان های مختلف در منطقه سینسیناتی با ساعت های طولانی تر در روز شنبه در ساعت 8: 00/8: 30 صبح در ساعت 6:30 شب خواهد بود. علاوه بر این، در روزهای چهارشنبه در ساعت 7:00 بعدازظهر، برنامه تمرینی West-Side در Queen City اجرا خواهد شد. یک گزینه صبح روز صبح روز یکشنبه برای افرادی که قادر به پیوستن به ما برای جلسات عادی نیستند وجود دارد.

پرواز 2019 پرواز / آموزش بهار - پیاده روی
آموزش 2019 Flying Pig / Spring برای Walkers در ماه ژانویه 2019 آغاز می شود.
ما بیش از 100 واکر را برای فصل 2019 آموزش خوک پیش بینی می کنیم و امیدواریم که بتوانید به ما بپیوندید! گزینه های تمرینی در روزهای چهارشنبه در ساعت 6:30 و شنبه ها ساعت 7:00 صبح خواهد بود. ما از سایت های مختلف در منطقه سینسیناتی استفاده خواهیم کرد که برای کمک به آماده شدن برای مسابقات 2018 Flying Pig از انتخاب شما طراحی شده است. توجه: ما یک گروه کوچک از پیاده روی داریم که روز سه شنبه همراه با دونده های ما ملاقات می کند.

2019 GetUp'NGo "آموزش پاییز 5K / 10K" - شروع دونده، اجرا / پیاده روی و پیاده روی
برای سال 2019 دوباره برنامه آموزشی Spring (March)، Summer (May) و Fall (July) را ارائه خواهیم کرد.
برنامه GetUp'NGo برای شروع دونده ها، اجرا / راه رفتن و واکرها طراحی شده است. این گروه دو بار هفتگی - دوشنبه و پنجشنبه شب در ساعت 6:30 شب ملاقات خواهد کرد - به شما در ایجاد استقامت شما برای مسابقه "هدف" برنامه ریزی شده. این برنامه ایده آل برای کسانی است که فقط از آنها شروع می شود، کسانی که مایل به بازگشت به آن هستند و / یا کسانی که به دنبال یک گروه برای آموزش هستند. ما یک برنامه آموزشی ماهانه، مسیرهای تمرینی برنامه ریزی شده و مربیان تیم را برای کمک به شما در هر جلسه تمرینی فراهم خواهیم کرد.

ملکه شهر در حال اجرا "Hyde Park Blast / دعا، امید، باور / Lei 5K" گزینه های آموزشی - دونده، اجرا / پیاده روی و پیاده روی.
این برنامه در ماه مه سال 2019 آغاز خواهد شد و به طور منظم در روزهای جمعه در ساعت 6:30 بعد از ظهر، چهارشنبه در ساعت 6:30 بعدازظهر (بلوط سفید) و شنبه ها ساعت 8:00 صبح ملاقات خواهد کرد.
ما همچنین "تمرینات شبانه روزی اختیاری پنج شنبه" را ارائه خواهیم داد. سایت های ملاقات ما شامل Oakley، Hyde Park، Norwood، Newport، Covington، DT Cincinnati و از فروشگاه ما در White Oak است. این برنامه به عنوان یک پیگیری برای فصل آموزش خوک ما طراحی شده است، تمرکز بر روی فاصله کوتاه و آمپر؛ آموزش سریع در آماده سازی برخی از مسابقات 5k محلی. این نیز یک گزینه عالی برای کسانی که تازه یا فقط بازگشت به راه رفتن و یا راه رفتن است.

تمرینات ماراتن پاییز 2019 - در حال اجرا و اجرای / راه رفتن
آموزش در حال اجرا در پاییز امسال ما در ماه ژوئیه 2019 شروع می شود.
اگر چه برای نژادهای فوق طراحی شده است، ما به راحتی می توانیم به افرادی که دارای نژاد متفاوت هستند را در ذهن داشته باشیم. ما انواع گزینه های تمرین در اواسط هفته را ارائه خواهیم داد - سه شنبه و چهارشنبه شب در سایت های مختلف در اطراف مناطق سین سیناتی و غرب چستر. صبح روز شنبه تمرین طولانی مدت ما خواهد بود، با آرایش صبح روز یکبار یک گزینه انتخاب می شود. ما تیم پشتیبانی مربی بر روی مسیر، برنامه آموزشی ماهانه، مسیرهای برنامه ریزی شده، ایستگاه های هیدراتاسیون / تغذیه در امتداد مسیرها، چراغ های ایمنی (در صورت نیاز) و بسیاری از انگیزه ها و پشتیبانی هایی که محیط تیم ما مانند . این برنامه به طور مکرر برای ماراتن های با تجربه و ممتاز باز است، اما ما از آن می خواهیم که 5-6 مایل فاصله ای مناسب برای شما داشته باشد.

تمرین نیمه مراتب پاییز 2019 - در حال اجرا و اجرای / پیاده روی
ما در نیمه نهایی ماراتن رانندگی قرار است در ماه ژوئیه 2019 شروع شود.
ما انواع گزینه های تمرین در اواسط هفته را ارائه خواهیم داد - سه شنبه و چهارشنبه شب در سایت های مختلف


برای اطلاعات بیشتر از ماراتن ها و یا برنامه های دو شهری و گروهی با ما در تماس باشید 02126764698