ایونت در باشگاه انقلاب | رویدادهای باشگاه انقلاب | برگزاری مسابقات باشگاه انقلاب

  • نویسنده : ادمین بخش رویداد های باشگاه انقلاب
  • جمعه 23 آذر 1397
  • 0 کامنت

برگزاری رویداد و ایونت در باشگاه انقلاب برای شرکت ها و مدارس

ایونت در باشگاه انقلاب

درباره باشگاه انقلاب

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب در سال ۱۳۳۷ راه اندازی گردید .باشگاه انقلاب به عنوان باشگاه بسیار لوکس با امکاناتی حرفه ای زیر نظر قهرمانان مختلف ورزشی مدیریت می شود . این مجموعه با نگاهی به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است . درب جنوبی این مجموعه به اتوبان نیایش ، از سمت شرق در کنار بوستان ملت ، درب غربی آن در خیابان سئول و درب شمالی آن در خیابان نمایشگاه بین‌المللی تهران است. این مجموعه با گستره نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهم‌ترین ورزشگاه‌ های موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کم مانند است.

جاده تندرستی این مجموعه به طول حدود 2500 متر است که زمین‌های گلف را نیز در بر می‌گیرد. مناظر زیبای زمین‌های گلف، درختان بزرگ اطراف جاده که به شکل تونل سبز خودنمایی می‌کنند ، این جاده را به محیطی زیبا برای پیاده روی تبدیل نموده است .

امکانات باشگاه انقلاب

مجموعه های باشگاه انقلاب

زمین گلف باشگاه انقلاب
آکادمی اسکیت بازان باشگاه انقلاب
پینت بال باشگاه انقلاب
بولینگ باشگاه انقلاب
محوطه و زمین تنیس باشگاه انقلاب
اسکواش باشگاه انقلاب

کافی نت باشگاه انقلاب

استخر باشگاه انقلاب

استخر چهار فصل باشگاه انقلاب

استخر مردانه باشگاه انقلاب

استخر سرپوشیده باشگاه انقلاب

استخر روباز یا سرباز باشگاه انقلاب

استخر زنانه باشگاه انقلاب

ماهی گیری باشگاه انقلاب
جاده سلامت باشگاه انقلاب

سالن های بسکتبال باشگاه انقلاب

باشگاه تناسب اندام انقلاب

باشگاه بدنسازی باشگاه انقلاب

سالن ورزش های رزمی باشگاه انقلاب

سالن والیبال باشگاه انقلاب

سخره نوردی و زیپ لاین باشگاه انقلاب

سالن فوتسال باشگاه انقلاب

زمین چمن باشگاه انقلاب

سالن پینگ پنگ باشگاه انقلاب یا تنیس روی میز

سالن همایش باشگاه انقلاب

سالن ژیمناستیک باشگاه انقلاب

سالن بدمینتون باشگاه انقلاب

سالن بیلیارد باشگاه انقلاب

تیراندازی باشگاه انقلاب

پینت بال باشگاه انقلاب

فودکورت باشگاه انقلاب

فضای باز باشگاه انقلاب


برگزاری ایونت برای شرکت ها  و مسابقات در باشگاه انقلاب

برگزاری رویداد شرکت ها در باشگاه انقلاب

تیم برگزاری رویداد برندکاپ با استفاده از سابقه تمام اشخاص تیم همیشه سعی در اجرای یک ایونت به بهترین شکل ممکن را داشته و دارد ، امروز با توجه به فعالیت های گذشته میتوانیم برای شرکت ها و سازمان ها رویداد های جذاب داخلی برای کارمندان شرکت ها در باشگاه انقلاب برگزار کنیم ، این رویداد ها شامل موارد تبلیغاتی ، تفریحی ، سلامتی و ورزشی می باشد

رویداد های ما به به صورت تور یک روزه یا چند روزه برای شرکت ها می باشد که در این ایونت ها ما بیشتر از بازی های جدید و هیجان انگیز استفاده میکنیم که جذابیت از لحاظ تولید محتوا برای شرکت ها و جذابیت برای کارمندان باشد به طور مثال از لوازم بادی مانند فوتبال حبابی ، فوت دارت یا شوت دارت ،فوتبال صابونی در تابستان یا فضای بسته ، فوتبال دستی ۲۰ نفره و ۳۰ نفره میان تمام کارمندان و دیگر لوازم جدید که انحصارا برای این مجموعه می باشد استفاده میکنیم

برندکاپ با شرکت هایی همچون دیجی کالا ، دامداران ، پرشیا خودرو (بی ام و) ، بانک دی ، نت برگ ، علی بابا ، صبانت ، گاج و دیگر برندهای مطرح که در صفحه اول سایت قابل مشاهده هست همکاری داشته و دارد ، برای اطلاعات بیشتر و برگزاری ایونت های هیجانی در باشگاه انقلاب و دیگر مجموعه ها با ما تماس بگیرید

برگزاری رویداد و مسابقات برای مدارس در باشگاه انقلاب

برگزاری رویداد مدارس در باشگاه انقلاب و ایونت های تفریحی مدارس

در حال حاضر مجموعه برندکاپ با توجه به پتانسل ها شامل تجربه تیم و امکانات جدید تفریحی و ورزشی اعم از لوازم بادی جدید مانند فوتبال حبابی ، فوت دارت ، فوتبال دارتی یا شوت دارت ، فوتبال صابونی در تابستان یا فضای بسته ، فوتبال دستی ۳۰ نفر و فوتبال دستی ۲۰ نفره میتواند به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های برگزاری رویداد مدارس افتخار کند، در حال حاضر برندکاپ با ۱۰ مجموعه مدرسه که جمعا شامل حدود ۳۰ مدسه می شود در تهران قرارداد سالیانه همکاری و انحصارا برگزاری رویداد مدارس را دارد ، در این مطلب برای عزیزانی که از فضای باشگاه انقلاب برای مدارس مورد نیاز دارند توضیح داده شده است ، شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید


مدیریت رویداد در باشگاه انقلاب
اگر به فکر کارمندان و سلامت روحی  و پایدار ماندان شرکت خود هستید و در کنار آن یک تولید محتوا جذاب نیاز دارین با ما در تماس باشین ، ما یک تجربه خوب برای طرفداران و ورزشکاران ایجاد می کنیم که منابع بیشتری از درآمد را برای مشتریان ما ارائه می دهند. ما همچنین سازمان دهی و تولید یک برنامه معتبر از رویدادهای نوآورانه و سطح بالا را ایجاد میکنیم

02126764698

مجموعه های باشگاه انقلاب

ما یک شرکت مدیریت رویداد حرفه ای بسیار ماهر و حرفه ای هستیم که از پروژه های پیچیده، بین المللی، رویدادهای ویژه بالا و رویدادهای محلی محلی برخوردار است که تجربه ای استثنایی را برای مشتریان و شرکت کنندگان به ارمغان می آورد. ما در بازاریابی رویداد، فروش اسپانسرین و انجام حامیان مالی شرکت هایی که در بازار ما بی نظیر هستند، تخصص می کنیم. ما کارشناسان در کنار هم قرار دادن تیم درست برای ارائه هدف، تصویری آگاهانه و به طور کلی رویداد ویژه موفقیت آمیز است. هنگامی که شما با مدیریت ورزشی Spectrum کار می کنید، تیمی را می بینید که به اهداف و اهداف شما متصل است و طیف وسیعی از خدمات را برای پروژه شما به ارمغان می آورد. از مدیریت برخی از بزرگترین نیمه ماراتن در دولت؛ به نوبه خود یک رویداد تاریخی PGA TOUR در بازار رقابتی ترین در کشور؛ برای کمک به امنیت و مدیریت بزرگترین رویداد ورزشی و انسانی در جهان در سال 2015، تخصص ما برای شما کار خواهد کرد.

ما مهارت ها، پس زمینه و دانش را به صورت موفقیت آمیز و سودآور مدیریت رویداد خود را از هر اندازه، مقیاس و دامنه شما ممکن است تصور کنید. به همین دلیل است که ما را استخدام می کنید.

فضای باز باشگاه و مجموعه ورزشی انقلاب به عنوان بهترین فضا ها برای برگزاری رویداد و ایونت شرکت ها با قابلیت تبلیغات بالا می شود

ما درک می کنیم که ورزش یک راه منحصر به فرد برای هر نام تجاری برای ایجاد سهم در قلب و ذهن مصرف کنندگان است. AIM از دانش دقیق خود در مورد بخش استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاران مشتری به بهترین وجه از مزایای خود برخوردار می شوند و ما کاملا برای جلب ورزش با صنایع رویداد و مهمان نوازی قرار داریم.

ما برای بیش از یک دهه کار کرده ایم و هر دو حامیان و تیم های خود و همچنین فدراسیون های ورزشی.

آگاهی از مارک - ورزش به عنوان یک سیستم عامل STRATEGIC
ما همکاران حامیان مالی در تعداد زیادی از ورزش ها و مکان های مختلف، از جمله کار برای مدار رالی هوایی ردبول، و ارائه دهندگان مهمان نوازی برای حامیان اصلی در فینال لیگ قهرمانان یوفا. ما ارائه دهنده حامیان:

مهمان نوازی سایت، تدارکات و مدیریت رویداد کامل خدمات
برنامه های مهمان نوازی شرکتی: طراحی، پیاده سازی و مدیریت
هماهنگی ورزشکار و مشهور
مدیریت بلیط
فعالیت های اوقات فراغت و هماهنگی تور
افزایش آگاهی نام تجاری از طریق بهبود و اندازه گیری ROI
برنامه های ما برای پاسخگویی به نیازهای فردی طراحی شده اند و می توانند با تصاویر برند سفارشی شوند تا بیشتر به ادغام محصول مشتری با رویداد
آموزش CAMPS
ما پشتیبانی رویدادی و تدارکات را به تیم های تمام سطوح - آماتور و همچنین حرفه ای - برای ارائه امکانات آموزشی با کیفیت بالا و کمک های محلی در بسیاری از مناطق ما ارائه می دهیم. AIM با مراکز ورزشی متعدد و مسابقات کار می کند تا اطمینان حاصل شود که تیم ها طیف گسترده ای از گزینه های برای آمادگی پیش فصل خود را دارند.

ما دسترسی به یک انتخاب منحصر به فرد از امکانات ورزشی ورزشی جهانی و مراکز هتل که برای ورزش های گوناگون مناسب هستند عبارتند از: فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، راگبی، هاکی، تریلاتن / دواتلون، دوچرخه سواری (جاده و MTB )، راه دور، تنیس و گلف.

کمک ما در کمک به شما بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد:

خدمات مشاوره محل سکونت - برای ارائه بهترین مکان در زمان مناسب
بازرسی سایت: کمک به همه مراحل فرایند انتخاب سریع و موثر. ما زمانبندی هایی را که شما باید دنبال کنید را درک می کنیم.
ترتیب اقامت: پیدا کردن مناسب ترین مکان های ورزشی خاص.
مقابله با نیازهای غذاخوری تیم / نیازهای غذایی خاص: ما در درک نیازهای رژیم غذایی خود بازیکنان هستیم و می توانیم سرآشپزهای ویژه را برای تهیه غذائی که تیم شما باید برنده شود آماده کنیم.
اطمینان حاصل کنید که تیم همیشه با بهترین دستیاران همراه است. ما نیازهای آنها را درک می کنیم و آنها را در هر کجا که تیم می روند، در خانه احساس می کنیم.
سازماندهی برنامه های اجتماعی برای ایجاد انحراف مناسب از آموزش، و اجازه می دهد بازیکن را باز کند.
دستکاری تیم های فوتبال - سازماندهی مسابقات بعدی
تیم ما از متخصصان فوتبال (فوتبال) از چندین دفاتر در شبکه بین المللی ما کشیده شده است، بنابراین گروه قوی ای از شرکای مرزی ترجیح داده می شود. هدف ما این است که هر تیم را با بهترین شرایط ممکن برای سفر و تدارکات و تضمین سطح بالایی از خدمات در سراسر مکان های مختلف فراهم کنیم. ما ده ها بازی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و مسابقات بین المللی برای باشگاه ها و فدراسیون های ملی را مدیریت کرده ایم.

برخی از خدمات ارائه شده برای کمک به تیم:

ما برای بررسی مسائل مانند مکان مسابقه، هتل ها، وسایل نقلیه انتقال، امکانات آموزشی و یک سالن ناهارخوری، بررسی های سایت را در فضای باز انجام می دهیم.
ما کار می کنیم تا مطمئن شویم سطح ارتباط خوبی بین تیم شما و طرف میزبان وجود دارد.
ما آماده سازی برای اطمینان از رسیدن صاف و امن را بررسی می کنیم، به شما اجازه می دهیم تا بر روی بازی تمرکز داشته باشید.
ما قبل از رویداد با تامین کنندگان ملاقات می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز به شانس منتهی نمی شود.
ما بررسی می کنیم که سرآشپه هتل نیازهای منو شما را درک می کند، اتاق غذاخوری مطابق با نیازهای شما تنظیم شده است و کارکنان رستوران به خوبی مطلع هستند.
ما اطمینان می دهیم که اتاق خواب ها به طور مناسب اختصاص داده شده اند و منطقه پذیرش آماده است تا قبل از ورود شما برای اطمینان از ورود به سیستم صاف. ماساژ و اتاق های کیت باید آماده باشند تا کارکنان تیم بتوانند بلافاصله پس از ورود کار خود را شروع کنند.
ما مطمئن هستیم اتاق جلسه با تجهیزات فنی لازم تنظیم شده است.
ما مسکن و انتقال را برای VIP ها، مدیران مشتریان، حامیان و شرکای رسانه ای ترتیب می دهیم.
در صورت مناسب، ما می توانیم یک برنامه اجتماعی برای طرفداران، VIP ها و به ویژه تیم را ترتیب دهیم - که قبل از تمرکز کردن و دادن بهترین ها در مسابقه نیاز به استراحت دارند.
مدیر پروژه AIM در محل حضور دارد و اطمینان از اینکه تمام اقشار شما به نیازهای شما برآورده می شوند و برای هر درخواستی که در آخرین لحظه انجام می شود، انجام می شود.


توپ بازی: 7 ایده برای برنامه ریزی رویداد ورزشی

هیچ چیز مانند یک رویداد ورزشی مناسب برای ارتقاء مهارت های ورزشی و رقابت دوستانه وجود ندارد. هنگامی که به برنامه ریزی رویدادهای ورزشی می آید ممکن است سوالاتی در ذهن شما وجود داشته باشد که از نظر تدارکات و طرح محل برگزاری مورد نیاز است.

در اینجا چند ایده برای کمک به شما در سازماندهی یک رویداد است که سرگرم کننده و امن برای شرکت کنندگان و تماشاگران به طور یکسان است.

1. بازی را کوتاه نکنید
صرف نظر از نوع ورزش، بازی ها باید به اندازه کافی برای شرکت کنندگان باشند تا حداقل عرق کنند. این قابل درک است که شما می خواهید در هر تعداد مسابقه ای که ممکن است فشرده شود، اما شرکت کنندگان نباید احساس کنند که آنها کوتاه ترین شکل چوب را می گیرند، بنابراین می توانید سود بیشتری به دست آورید.

با توجه به این موضوع، مسابقات بسکتبال یا فوتبال نباید صرفا دو دور سه دقیقه ای باشد. اگر این triathlon است، باید تنها دو موانع کوتاه که می تواند در پنج دقیقه به پایان برسد.

همچنین، اگر شما یک سیستم سبک مسابقات دارید، سپس مسابقات بین تیم هایی که پیشرفت نکرده اند، سازماندهی کنید؛ به این ترتیب، آنها زمان بازی برابر را دریافت می کنند.

این غیر معمول نیست که بازی ها به تأخیر اندازد و احتمالا این رویداد به طور کلی ممکن است بعد از انتظار برسد. حتی اگر این مورد باشد، با محدود کردن زمان بازی، اگر بتوان از آن کمک کرد، جبران نکنید. شاید شما می توانید زمان قطع یا کوتاه کردن محل تمیز کردن را به جای آن کوتاه کنید.

2. انحلال مسئولیت
این یک رویداد ورزشی است که در اینجا صحبت می کنیم، بنابراین احتمال واقعی شدن کسی وجود دارد. صدمات می تواند مسائل مربوط به مسئولیت های جدی را به وجود آورد. به همین دلیل است که سازماندهندگان رویداد باید همه شرکت کنندگان یا والدین شرکت کنندگان را به امتناع از مسئولیت به عنوان بخشی از روند ثبت نام متقبل شوند.

در مورد صدمات، شما همچنین باید پرسنل پزشکی در حالت آماده به کار، و یا حداقل، تعداد آنها در حالت آماده به کار. شما همچنین باید یک کیت کمک های اولیه در دسترس برای آسیب های جزئی مانند برش یا خراب. در حالت ایده آل، شما همچنین باید فردی را در کارکنان خود داشته باشید که سطح بالایی از آموزش پزشکی داشته باشد یا حداقل قادر به شناسایی بیماری های شایع مانند کم آبی یا سکته گرمایی باشد.

رویدادهای یکپارچه را برنامه ریزی کنید
3. اتاق های تزیین / قفسه ها
محل برگزاری باید یک اتاق پانسمان یا قفسه ای داشته باشد که در آن شرکت کنندگان می توانند لباس خود را عوض کنند. اتاق ها باید بر اساس جنسیت تقسیم شوند. اگر چنین اتاق هایی وجود نداشته باشد، آیا اتاق هایی مانند صندوق ذخیره سازی بزرگ وجود دارد که می تواند به عنوان یک منطقه پانسمان بداهه گذاری شود؟ این یک سوال اساسی است که از سرپرست محل برگزاری بپرسد.

پیش از زمان مکان این اتاق ها را تعیین کنید. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که این اتاقها در روز رویداد OPEN است. این امر برای اتاق های جداگانه ای در یک محل غیر معمول نیست که اگر انتظار نداشته باشند استفاده شود، قفل می شود. نگهدارنده این مرکز باید کلیدها را برای تمام اتاق ها داشته باشد. اگر شرکت کنندگان مجبور شوند که در پشت این مرکز باز تغییر کنند، به خوبی در سازمان شما تأثیری نخواهد گذاشت. همه اینها این بود که شما مجبور نبودید بررسی کنید که آیا اتاق های پانسمان باز هستند یا خیر.

در یادداشت نهایی اگر قفسه ها در دسترس باشند، مهمانان را تشویق کنید تا از آنها استفاده کرده و قفل خود را بردارند. تاکید میکنم که شما مسئولیت تجهیزات / دنده گم شده یا سرقت نشده را ندارید.

4. جوایز / مدال
جایزه تیم برنده یا شرکت کننده برتر. مهم نیست که اگر جوایز، مدالها یا روبانها را به دست آورید، تا زمانی که رقبا را جایگزین کنید، به آنها اعتراف کنید. شما همچنین می توانید برندگان خود را در یکی از آن پایه های جایگاه 1/2/3 قرار دهید. این روش خوبی است که اجازه می دهد برندگان احساس کنند که آنها واقعا چیزی را انجام می دهند در حالی که دوستان و خانواده ها عکس می گیرند.

همچنین اگر بخواهید یک رویداد ورزشی جوان را میزبانی کنید، توصیه می شود که غنائم شرکت کنید. کودکان باید برای تلاش هایشان انگیزه بگیرند. اگر آنها بدون نوع خاصی از فیزیکدانان راه بروند، می توانند آنها را از رقابت در آینده نادیده بگیرند یا حتی آنها را به ترک کل ورزش برساند.

در صورتی که در حال اجرای یک رویداد سودمند هستید، یک نکته مفید دیگر در مورد جایزه ها وجود دارد. شما می توانید یک جدول سفارشی جایزه را کنار بگذارید. برای هزینه کم، شرکت کنندگان می توانند جوایز و مدال های خود را با نام، تاریخ و نام رویداد خود سفارشی کنند. این را می توان با استفاده از چاپگر برچسب برچسب جایزه انجام داد.

5. رسیدگی به شکایات و شکایت
رویدادهای ورزشی باید در مورد سرگرم کننده باشد و نه در مورد برنده شدن. با این حال، اجتناب ناپذیر است که شما چند شرکت کننده را شک و تردید و یا نتایج دلسرد کننده.

این در ورزش جوانان رایج است که والدین از طرف فرزندشان خواستار قاضی یا داور هستند. شما باید فردی را که در این ورزش شناخته شده داشته باشید، می توانید از این نارضایتی ها به شیوه ای آرام و با حمایت از تصمیمات رسمی حمایت کنید.

6. بازار رویداد
با استفاده از ترکیبی از رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین برای ترویج این رویداد. شما همچنین باید به مربیان و مربیان این ورزش اختصاص دهید. اگر این یک مسابقات سافتبال باشد، به مربیان لیگ کوچک از مدارس و برنامه های تفریحی شهری دسترسی پیدا کنید.

اگر یک مسابقه استقامتی فردی باشد، به اعضای باشگاه ورزشی یا کلاس تناسب اندام برسید. با رسانه های اجتماعی


برای اطلاعات بیشتر با در تماس باشید : 02126764698