تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا هیجانی | تولید محتوا تفریحی

  • نویسنده : ادمین بخش تولید محتوا
  • پنج شنبه 17 آبان 1397
  • 0 کامنت

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا هیجانی | تولید محتوا تفریحی

تولید محتوا ورزشی

تولید محتوا

بازاریابی محتوا یک نوع بازاریابی متمرکز بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای یک مخاطب هدفمند آنلاین است. این اغلب توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد تا:

جذب توجه و تولید منجر شود
گسترش پایگاه مشتریان خود را
تولید یا افزایش فروش آنلاین
آگاهی از نام تجاری یا اعتبار را افزایش دهید
مشارکت یک جامعه آنلاین از کاربران
بازاریابی محتوا چشم اندازها را جذب می کند و چشم انداز را به مشتریان تبدیل می کند با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان با ارزش. بازاریابی محتوا ورزشی به شرکت ها کمک می کند وفاداری نام تجاری پایدار را ایجاد کنند، اطلاعات ارزشمندی را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد و تمایل به خرید محصولات از شرکت را در آینده ایجاد می کند. این فرم نسبتا جدید بازاریابی فروش مستقیم را شامل نمی شود. در عوض، اعتماد و ارتباط با مخاطبان را ایجاد می کند.

بر خلاف دیگر انواع بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوا به پیش بینی و دیدار از نیاز مشتری موجود برای اطلاعات، به جای ایجاد تقاضا برای نیاز جدید، متکی است. همانطور که جیمز O'Brien از Contently در Mashable نوشت، "ایده مرکزی برای بازاریابی محتوا این است که یک برند باید چیزی ارزشمند برای به دست آوردن چیز ارزشمند در مقابل به ارمغان بیاورد. به جای تجاری، باید نشان داده شود. داستان آینده." بازاریابی محتوا نیاز به تحویل مداوم مقدار زیادی از محتوا، ترجیحا در یک استراتژی بازاریابی محتوا.

وقتی کسب و کار بازاریابی محتوا را دنبال می کند، تمرکز اصلی باید نیازهای چشم انداز یا مشتری باشد. هنگامی که یک کسب و کار نیاز مشتری را شناسایی کرده است، اطلاعات را می توان در قالب های مختلف، از جمله اخبار، ویدئو، مقاله های سفید، کتاب الکترونیکی، infographics، خبرنامه های الکترونیکی، مطالعات موردی، پادکست ها، راهنماهای چکیده، پرسش و پاسخ مقاله ها ارائه ، عکس ها، وبلاگ ها و غیره. بیشتر این فرمت ها متعلق به کانال دیجیتال هستند.

بازاریابی محتوا دیجیتال یک فرایند مدیریت است که از کانال های الکترونیکی برای شناسایی، پیش بینی و رعایت الزامات محتوا برای یک مخاطب خاص استفاده می کند. این باید به طور مداوم به روز شود و به منظور تاثیر گذاشتن بر رفتار مشتریان افزوده شود.


تاریخچه بازاریابی محتوا ورزشی

بازاریابان سنتی به مدت طولانی از محتوا برای انتشار اطلاعات در مورد یک نام تجاری و ایجاد شهرت نام تجاری استفاده می کنند. استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی در زمینه حمل و نقل و ارتباطات، صاحبان کسب و کار در اواخر قرن 19 شروع به استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا کردند. آنها همچنین تلاش برای برقراری ارتباط با مشتریان خود کردند. مثلا:

در سال 1732، بنجامین فرانکلین، آلمناک ضعیف ریچارد را برای تبلیغ کسب و کار چاپاش صادر کرد.
در سال 1888، جانسون و جانسون یک نشریه به نام "روش های مدرن درمان زخم های ضد انسداد" را برای پزشکانی که از باند استفاده می کردند معرفی کردند. آنها همچنین دو نشریه را منتشر کردند که راهنمایی برای جامعه پزشکی بود.
در سال 1895، جان دیر مجله The Furrow را ارائه داد تا به کشاورزان اطلاعاتی در مورد نحوه سودآوری داده شود. این مجله اولین انتشار سفارشی را در نظر گرفته است و هنوز در حال گردش است و به 1.5 میلیون خواننده در 40 کشور در 12 زبان مختلف دسترسی پیدا کرده است.
در سال 1900، میشلین راهنمای Michelin را ارائه کرد، اطلاعات راننده را در مورد تعمیر و نگهداری خودرو، اقامت و سایر نکات سفر ارائه کرد. 35000 نسخه به صورت رایگان در این نسخه اول منتشر شد.
در سال 1904، فروشندگان Jell-O به سمت درب رفتند و کتاب آشپزی خود را به صورت رایگان منتشر کردند. این شیرینی ها به عنوان یک غذای چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرند و این افزایش فروش تا سال 1906 به بیش از یک میلیون دلار می رسد.
در سال 1933، Procter & Gamble شروع به پخش یک سریال تلویزیونی رادیویی کرد که به وسیله پودر صابون Oxydol آنها حمایت می شد. صاحبان می خواستند وفاداری تجاری را با هدف قرار دادن زنان بالغ ایجاد کنند. آنها می توانند پیام های بازاریابی خود را به نمایشنامه سریال متصل کنند. اپرا صابون در این سال متولد شد و آنها سابقه ای برای تبلیغات بومی داشتند. مشارکت با مخاطب، عنصر کلیدی ایجاد این محتوا بود.

بازاریابی محتوا هیجانی و ورزشی

آینده بازاریابی ورزشی و تولید محتوا ورزشی

بازاریابی ورزشی در یک دوره گذار قرار دارد. انتقال به اجتماعی و دیجیتال در حال انجام است، اما تکامل به عنوان بسیاری از سوالات به عنوان پاسخ آن را پرتاب کرده است. تغییرات قابل توجه در ورزش های آمریکایی مطمئنا بر روی بازاریابان در اروپا تأثیر می گذارد در حالی که در عین حال فن آوری های جدید مانند Reality افزوده ممکن است به زودی ایجاد فرصت شگفت انگیز جدید برای همه مارک ها ایجاد کند.

نگه داشتن در بالای آن همه چیز روی حیله و تزویر است. خوشبختانه CMA روز چهارشنبه 16 می May یک صبحانه دیجیتال ویژه ورزشی را در اختیار دارد. در اینجا ما از سخنرانان، و همچنین دیگر مفسران برجسته در مورد تقاطع ورزش و بازاریابی، دعوت کردیم تا دیدگاه های خود را در مورد چگونگی رشد نقش خود در ماه ها و سال های آینده ببینند. بازاریابی ورزشی

چهار شرکت کنندگان جیم داولینگ، MD از کیک (آژانس متعلق به گروه Havas است که دارای میراث در بازاریابی ورزشی)، اندرو کو، مدیر عامل و CofounderPersonalyze (یک شرکت داده تجزیه و تحلیل است که با برخی از نام های ورزشی بزرگ کار کرده است)، کریس گراتون، مدیر ورزشی و سرگرمی در FleishmanHillard Fishburn (آژانس که دارای بسیاری از مشتریان ورزشی است) و ایوان لازاروف، رئیس گروه فروش در Bridge Studio، تیم محتوا خلاق در News UK.


شما چه فکر میکنید بزرگترین تغییر در بازاریابی محتوای ورزشی در سالهای اخیر بوده است؟


جیم داولینگ، MD از کیک - در نهایت، این تماشاچیان جوانتر ظاهرا صبر ندارند تا تماشا کنند، ورزش های تلویزیونی را تماشا کنند. میانگین سن یک مامور فوتبال تلویزیونی زنده بیش از چهل سال سن دارد و سالی یک سال است.

علاوه بر این، نظر سنجی رسانه های رسمی و ظلم و ستم را بیشتر می کند. هواداران محتوا را از طریق کانال هایی مثل آرسنال فن های فنآوری، یا نظر و محتوای جایگزین از طریق کوپا 90، زندگی جدیدی را به فرهنگ فوتبال تبدیل می کند؛ چه ورزش های دیگر بیا، پیروزی و یا الهام بخش از.

اندرو کو، مدیر عامل شرکت و موسس شخصیسازی - من فکر می کنم بزرگترین تغییر در بازاریابی محتوا ورزشی تغییر در استفاده از داده های بیشتر و بیشتر برای تعیین آنچه که قرار دادن آن وجود دارد. این فقط در مورد قرار دادن چیزهای دیگر وجود دارد کورکورانه دیگر، اما واقعا درک مخاطبین خود و ارسال محتوا که واقعا با طرفداران مورد نظر خود را تکرار می کند.

کریس گراتون، رئیس ورزشی و سرگرمی در FleishmanHillard Fishburn - انفجار ویدئویی به عنوان یک مرکز اصلی و مطلق اصلی در بازاریابی محتوا ورزشی و در خصوص معاملات انجام شده با صاحبان حقوق، یک گام بزرگ تغییر کرده است. برای مدت طولانی حقوق قراردادی که به علامت های تجاری اعطا شده بود بر ارزش رسانه خالص متمرکز شده بود، عمدتا برای مواجهه با زمین (عمدتا تخته ها و پس زمینه ها)، با این حال اخیرا تغییرات زیادی در بیشتر مارک ها به دنبال حقوق دیجیتال و به ویژه آنهایی که اجازه می دهد آنها را به یک داستان معتبر، قابل اعتماد از طریق خروجی محتوا با کیفیت و پیوسته پیوسته و مستمر.

ایوان لازاروف رئیس گروه فروش در پلست استودیو، تیم محتوا خلاق در اخبار UK - ایده ایجاد جوامع برای اولین بار درگیر کردن مردم. ما سخت تلاش کرده ایم تا نویسندگان را با اظهار نظر و گفتگو با مشترکین زیر مقالات برای ایجاد این ایده که شما بخشی از یک باشگاه هستند، امیدوار باشید که به احتمال زیاد این احتمال وجود دارد که آنها را کاهش دهند.

این یک ایده است که به بازاریابی نیز گسترش می یابد. من به یک پادکست گوش میدادم و در مورد اینکه چگونه فروشگاههای NFL در ایالات متحده به طور فزاینده ای جای شما را برای تجربه، AR / VR مناطق که در آن بازی را در یک مسابقه، قهرمانان خود را و غیره بازی کنید، بسیار سخت است آنها فقط می خواهند شما را با عشق NFL بسوزانند، زیرا پس از آن شما چیزهایی را برای زندگی خریداری می کنید.

بازاریابی و تولید محتوا تفریحی

5 نمونه بازاریابی محتوای ورزشی


هنگامی که شما در مورد بازاریابی ورزشی فکر می کنید، حامیان مشهور مبارزات انتخاباتی به احتمال زیاد به ذهن می آیند: مایکل فلپس و Under Armor، Tag Heuer و کریستیانو رونالدو، نایک و هر کس.

نام های بزرگ و پول بزرگ در جهان ورزش به دست دست در دست است، اما این بدان معنا نیست که کسب و کار شما می تواند در عمل نیز وارد نشده است. رویدادهای ورزشی عمده باعث جذابیت عمومی می شوند - درخواست تجدید نظر که می تواند به منظور ارتقاء نام تجاری شما به کار گرفته شود.

فکر نکنید این به کار شما بستگی دارد؟ شما ممکن است شگفت زده شوید بیایید نگاهی به 5 نمونه برنده بازاریابی محتوای ورزشی بدهیم.

1. استارباکس و Seattle Seahawks
بیایید با یک سفر در حوالی که در آن فوتبال به معنای چیزی بسیار متفاوت است شروع کنیم.

سه سال پیش، Seattle Seahawks با Patriots نیوانگلند در Super Bowl XLIX مواجه شد. برای نشان دادن حمایت از تیم محلی خود، استارباکس - همچنین بومی سیاتل - تصمیم به حمایت از آنها با آستین فنجان مارک طراحی شده به نظر می رسد مانند لباس های Seahawks.

آستین ها فقط ناز نیستند. آنها SnapCode Seahawks را به نمایش گذاشتند، که به طرفداران امکان دسترسی به محتوای منحصر به فرد در Snapchat را نشان داد. در دنیایی که هر کس با یک قهوه در یک دست و یک گوشی هوشمند دیگر از آن استفاده می کند، مبارزات انتخاباتی به شکلی فوق العاده و بدون شک Starbucks به برخی از کاربردهای عالی تولید شده (UGC) کمک کرد.

نکته ی ظاهری - ارائه چیزی منحصر به فرد. در حالی که ممکن است شما نمیتوانید با یک تیم لیگ بزرگ حمایت کنید، میتوانید از حسابهای اجتماعی خود برای پشت صحنه استفاده کنید. این می تواند به همان اندازه ساده است که جریان کارکنان خود را در حال تماشای مسابقه و یا به اشتراک گذاری عکس از همه در مطابقت با لباس های راگبی است.

 چکیده تولید محتوا هیجانی
هدف تولید محتوا هیجانی اصلی این مقاله بررسی تأثیر مطالب وبلاگهای تفریحی بر تغییر نگرش و رفتارهای دریافت کنندگان آنها و همچنین ایجاد مبنایی برای مدیریت محتویات وبلاگهایی است که جهت دستیابی به نتایج خاص طراحی شده است. این مطالعه با استفاده از تجزیه و تحلیل محتوای کمی و کیفی انجام شده است. محتویات 691 نظر توسط 4 نوع اصلی از مفسران باقی ماند. ارزیابی ورودی های فردی با استفاده از فرضیه های مدل اصلاح شده AIDA رفتار مصرف کننده انجام شد. احتمال پیوند علمی مثبت بین محتوای ارائه شده و ظهور علائم تأثیر آن بر رفتار افرادی که ردیابی پست ها را دارند، به میزان کمتری ثابت شده است. فقط 0.5٪ از مفسران و افراد درگیر اعمال تغییراتی در زندگی خود به یک حرفه ای تفریحی و ورزشی بودند.

انجام تحليل ها به طور مستقيم بر محتواي داستان داستاني بزرگ و با استفاده از مدل رفتار مصرف کننده، نوآوري اين مقاله است و به ندرت در ادبيات علمي به نظر مي رسد. اهمیت تئوریک کار با توسعه نظریه مدیریت بازاریابی در زمینه مدیریت محتوا شبکه های اجتماعی مرتبط است.

تولید محتوا تفریحی


مانند فرهنگ و هنر، فعالیت های تفریحی، بازاریابی محتوا تفریحی و ورزشی در جوامع نقش مهمی ایفا می کند. بسیاری از مزایای آنها عبارتند از بهبود سلامت و رفاه افراد، کمک به توانمند سازی افراد و ارتقاء جوامع فراگیر. فعالیت های تفریحی، تفریحی و ورزشی می تواند افراد، گروه های کوچکی، تیم ها یا جوامع کل را شامل شود و برای افراد مختلف در تمام سنین، توانایی ها و سطوح مهارت مرتبط باشد. نوع فعالیت های تفریحی، تفریحی و ورزشی افراد مختلف به شدت متفاوت است و بستگی به زمینه محلی دارد و تمایل دارد تا نظام های اجتماعی و ارزش های فرهنگی را منعکس کند.

مشارکت در فعالیت های تفریحی، تفریحی و ورزشی ممکن است یکی از معدود فرصت هایی باشد که افراد معلول باید در زندگی اجتماعی فراتر از خانواده های فاسد خود شرکت کنند. حق شرکت در این فعالیت ها در کادر زیر ذکر شده است. همانند فرهنگ و هنر، افرادی که دارای معلولیت هستند ممکن است فعالانه شرکت کنند (مثلا به عنوان اعضای تیم یک تیم بسکتبال) یا منفعل (مثلا به عنوان تماشاچیان یک مسابقه فوتبال).