تیراندازی | تیراندازی باشگاه انقلاب| تیراندازی مجموعه انقلاب

  • نویسنده : امیر
  • سه شنبه 11 دی 1397
  • 0 کامنت

اطلاعات کامل تیراندازی باشگاه انقلاب (تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب)


تیراندازی باشگاه انقلاب


ورزش تیراندازی یکی از ورزش های رقابتی و هیجان انگیز می باشد.دذ ورزش تیراندازی مهارت های سرعت و دقت بازیکن به چالش کشیده میشود.

در اینجا به چند مورد از رشته های تیراندازی میپردازیم.

تنها چهار رشته رسمی از دید فدراسیون بین المللی ورزش تیراندازی وجود دارد:

  • تپانچه
  • تفنگ
  • تفنگ ساچمه زنی

تیراندازی و رشته تپانچه بادی:

برای تیراندازی از تپانچه استفاده شده و سایز این تپانچه ها از تفنگ ها کوچک تر هستند و برای جابه جای و حمل و نقل راحتی دارند.

تپانچه ها در مقایسه با تفنگ ها،برد و دقت کمتری دارند. ورزشکاران به هدف های 10 حلقه ای شلیک میکنند و فرد برای تعیین فرد برنده امتیاز مسابقه و راند آمادگی جمع میشود و در نهایت تیراندازی که بیشترین امتیاز را جمع کرده باشد برنده مسابقه میشود.

مسابقات سلاح‌های تفنگ و تپانچه در مسافت‌های ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ۳۰۰ متر برگزار می‌شود. برای مسافت ۱۰ متر، از سلاح بادی استفاده می‌شود و در مسافت‌های بیشتر سلاح خفیف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حالت تیرانداز:

این مسابقه در حالت ایستاده انجام میشود. ورزشکار تیرانداز تنها میتواند تفنگ را با یک دست نگه دارد و تیر را شلیک کند و مچ دست خود را تکیه ندهد.

استفاده از نشانه های تلسکوپی و آینه ای، اشعه لیزر و موارد مشابه مجاز نیست.

طبیعی است که گر قصد انجام تفریحی این ورزش را در مجموعه انقلاب دارید،خیلی از این قوانین کاربردی ندارند و صرفا برای علاقه مندان گذاشته شده است. در مجموعه تیراندازی باشگاه انقلاب هم تیراندازی آموزشی و هم تیراندازی تفریحی وجود دارد.

 

  • تیراندازی با تفنگ(وضعیت تیرانداز) :

با توجه به نوع برگزاری مسابقه و مراحل رقابت ها،ورشکاران و تیراندازان در حالت های ایستاده،زانو زده و وضعیت درازکش تیراندازی خود را انجام میدهند.تفنگ به وسیله هر دودست تیرانداز در وضعیت ایستاده نگه داشته شده و انتهای آن بر روی شانه قرار میگیرد و دست چپ ممکن است توسط سینه و یا لگن حمایت شود.

در وضعیت درازکش شخص تیرانداز مجاز نیست اسلحه را بر روی چیزی قرار دهد.در این حالت قسمت ساعد یک ورزش کار راست دست باید حداقل یک زاویه 30 درجه ای با افق ایجاد ایجاد کند.

در وضعیت زانوزده، ورزشکار راست دست میتواند انگشت ها و زانوی پای راست و کف پای چپ خود را به روی زمین قرار میدهد.

برای نشانه روی با تفنگ نیز فقط استفاده از نشانه های فلزی مجاز است که هیچ لنز و دوربینی نداشته باشد.استفاده از فیلتر های رنگی مجاز بوده و نشانه عقبی،تنظیمات دفیفی برای ارتفاع و تاثیر باد دارد.

این ورزش نوعی ورزش مهارتی میباشد که علاقه مندان میتوانند در کلاس های آموزشی تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب  شرکت کنند و این مهارت را فرا بگیرند و حتی تیراندازی باشگاه انقلاب شرایط انجام این بازی به صورت تفریحی را نیز برای دوست داران این ورزش مهیج فراهم آورده است.

  • تیراندازی با تفنگ ساچمه ای:

رشته ورزشی تیراندازی با تراب که معروف به اهداف پروازی نیز میباشد در فضای باز انجام میشود.دیسک ها،توسط دستگاه پرتاب شده و تیرانداز با اسلحه ساچمه ای به آن شلیک میکند.

البته گفتنیست که این رشته خود دارای زیر شاخه های تخصصی و حرفه ای نیز میباشد.

 

توضیحات تکمیلی تیراندای مجموعه ورزشی انقلاب

تيراندازي مهارتي است اکتسابي که به کمک توانايي هاي فيزيکي وفکري پيشرفت مي کند، علاقه شخصي، فداکاري وپشتکاري تيرانداز تعيين کننده ميزان موفقيت او در مسابقات است، نه قدرت بدني وتوانايي فيزيکي. عوامل مواثر در تيراندازي اجراي عوامل زير به ترتيب گفته شده به ميزان زيادي در تيراندازي شما تاثير گزار است. البته قبل از هر چیز داشتن روحيه مناسب وآرامش، بدور از استرس وعوامل منفي روحي براي تيراندازي لازم وضروري است. 1 . چک کردن سلاح ولوازم. 2 . حالت گيري درست بدن ( قرار گرفتن پاها وايستادن درست در حالت تعادل ). 3 . تنفس 4 . نشانه روي 5 . کشيدن ماشه 6 . ديد تکميلي

 

تیراندازی باشگاه انقلاب


(قیمت تیراندازی باشگاه انقلاب) تعرفه های مصوب تیراندازی


قیمت تیراندازی باشگاه انقلاب


02126764698 - تهران،خیابان ولیعصر ،ابتدای اتوبان نیایش ،مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ،تیراندازی مجموعه انقلاب


تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب



تیراندازی مجموعه انقلاب



تیراندازی انقلاب


موقعیت مکانی تیراندازی باشگاه انقلاب


آدرس تیراندازی باشگاه انقلاب