برگزاری رویداد ورزشی و ایونت ورزشی شرکتی و برندها

  • نویسنده : ادمین بخش برگزاری و مدیریت رویداد ورزشی
  • سه شنبه 15 خرداد 1397
  • 10 کامنت

برگزاری ایونت تفریحی و رویداد ورزشی تفریحی و هیجانی برای شرکت ها و برندها

یکی از بخش های مهم برندکاپ که به تازگی ایجاد شده برگزاری رویداد ورزشی برای شرکت ها و برند ها می باشد و هدف از این ایونت های ورزشی روحیه انگیزشی برای کارمندان به همراه سلامتی و در کنار آن جنبه ارتباطی بین مدیران و تبلیغات میان مردم و برندها و در اخر وفاداری مشتری می باشد که در ادامه به جونب یک ایونت ورزشی شرکتی و نمایشگاه ورزشی می پردازیم



                                  



ما یک شرکت مدیریت رویداد ورزشی هستیم که از پروژه های پیچیده، بین المللی، رویدادهای ویژه بالا و رویدادهای محلی محلی برخوردار است که تجربه ای استثنایی را برای مشتریان و شرکت کنندگان به ارمغان می آورد. ما در بازاریابی رویداد، فروش اسپانسرین و انجام حامیان مالی شرکت هایی که در بازار ما بی نظیر هستند، تخصص داریم. ما کارشناسان در کنار هم قرار دادیم تا تیم درست برای ارائه هدف، تصویری آگاهانه و به طور کلی رویداد ویژه موفقیت آمیز باشد. هنگامی که شما با تیم برگزاری رویداد ورزشی ما کار می کنید، تیمی را می بینید که به اهداف و اهداف شما متصل است و طیف وسیعی از خدمات را برای پروژه شما به ارمغان می آورد. از مدیریت برخی از بزرگترین نیمه ماراتن و مدیریت بزرگترین رویداد ورزشی و انسانی تخصص ما برای شما خواهد بود.

نتیجه یک ایونت ورزشی و مدیریت رویداد تفریحی شرکتی با برندکاپ



ما یک تجربه خوب برای طرفداران و ورزشکاران ایجاد می کنیم و رویدادهایی را ایجاد می کنیم که شیوه وابستگی پرسنل و مشتری را تقویت می کنند، جوامع سالم را ایجاد می کند، وفاداری و حافظه های بلند مدت را ایجاد می کند و نتایج را از طریق جهان پرشور ورزش و رسانه های تبلیغاتی و ورزشی و رویدادهای خاص ورزشی ارائه می دهیم.


برخی از مزایای یک رویداد ورزشی برای یک برند

تولید محتوا هیجانی از جنس تصویر ، کلیپ ، مستند و ...
تولید راهکار های فضای دیجیتال مانند چالش ورزشی و ...
معرفی در فضاهای مردمی
معرفی به عنوان برند ورزشی
معرفی در فضای های تبلیغاتی و رسانه های ورزشی
معرفی در جام فوتسال برندکاپ

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و مدیریت رویداد ورزشی در فرم تماس باما ، تماس حاصل فرمایید

مسابقات ورزشی شرکتی و رویداد شرکتی


رویدادهای ورزشی با افزایش فرکانس برای ساخت نام تجاری مقصد میزبان خود استفاده می شود. رویدادها می توانند نقش های مختلفی نسبت به نام تجاری مقصد داشته باشند: به عنوان شرکای تجاری مشترک با نام تجاری مقصد، به عنوان پسوند نام تجاری مقصد یا به عنوان ویژگی های نام تجاری مقصد. کدام نقش مناسب بستگی به ماهیت نام تجاری رویداد دارد. از آنجا که هر نقش فرصت های مختلف، خطرات و الزامات را فراهم می کند، حوادث باید به طور استراتژیک در طرح بازاریابی مقصد قرار گیرد. ترکیب استراتژیک رویدادهای ورزشی به یک نام تجاری مقصد نیازمند این است که هر رویداد با سایرین در مجموعه نمونه های رویداد مقصد، و همچنین سایر فعالیت های ورزشی و جاذبه های دیگر مقصد، هماهنگ باشد.



بزرگترین رویدادهای ورزشی در جهان به Event Base بستگی دارد. تکنولوژی ما به رویدادهایی که میلیونها کاربر دارد و به نیازهای رویدادهای ورزشی با نیازهای امنیتی پیچیده تر نیاز دارد. ما از یک مرکز میزبانی وب در سطح جهانی برای اطمینان از عملکرد بی نظیر استفاده می کنیم و همچنین گزینه ای برای میزبانی برنامه رویداد ورزشی خود را در ابر خصوصی خود ارائه می دهیم. این برای سازمان هایی که مایل به اجرای آزمایش نفوذ و آزمایش بار هستند، مناسب است.


برگزاری رویداد ورزشی یکی از بخش های ما است که با توجه به خواسته های آن شرکت برنامه ریزی می شود ، مدیریت رویداد ورزشی به خودی خود بخش بسیار دشوار است و می توان با برنامه ریزی و مشخص کردن برنامه های یک رویداد میتوان به یک ایونت بسیار مناسب با تبلیغات هدفمند رسید


برندکاپ دارای تجربه جامع در سازماندهی انواع رویدادهای ورزشی است. تجربه ما به ما یک درک متمایز از ورزش های متنوعی داده است و اینکه چگونه وقایع آنها باید سازماندهی شوند. ما افتخار می کنیم که شهرت خوبی برای برنامه ریزی این رویداد از ابتدا داشته باشیم. با فرایند فکر نوآورانه ما، مجموعه وسیعی از خدمات مربوط به انواع مختلف رویدادهای ورزشی را ارائه می دهیم.


شما عزیزان می توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه رویداد های شرکتی با ما در تماس باشید : 02126764698