میوا | بسته پذیرایی میوا | استارتاپ میوا

  • نویسنده : علی صفر
  • یک شنبه 9 دی 1397
  • 0 کامنت

میوا استارتاپی در زمینه بسته های پذیرایی تک نفره میوا

میوا

میوا اولین استارتاپ در زمینه پک های پذیرایی تک نفره مخصوص رویداد های مختلف می باشد.


درباره برند میوا :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پذیرایی از مهمانان در مراسم هایتان برای تهیه میوه و تنقلات اقدام کرده باشید. خرید خود فرآیندی زمان بر و سخت است، رفتن به میادین میوه و تره بار آن هم قبل از طلوع آفتاب و خرید کردن در میان ازدحام جمعیتی بازاری! شاید چندان برای یک شهروند عادی خوشایند نباشد. شما نمی دانید که آیا میوه ی مورد نظرتان موجود است یا خیر؟ آیا قیمت و کیفیتش همخوانی دارند؟ هزینه ی حمل و نقل و مشکلات آن از دیگر دشواریهای شماست و این تازه شروع کار است! پس از خرید نوبت به شستشوی میوه ها میرسد. آب مصرفی و افرادی که باید میوه ها را بدون استاندارد پاکیزگی بشورند و سپس خریدن بسته های نه چندان شکیل و بسته بندی کردن اقلام پذیرایی مراحل بعدی این فرآیند هستند.

بنیانگذاران میوا در سال ۱۳۹۵با داشتن چنین تجربه هایی از خرید و بسته بنده ی میوه ها و بسته های پذیرایی، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی میوا کردند. فروشگاه اینترنتی معتبر و با کیفیت که تمام این کارها را انجام می دهد و به شما این امکان را می دهد که قبل از روز مراسم از خرید و آماده بودن بسته های پذیرایی اطمینان حاصل کنید و وظیفه ی میزبانی را برای شما نه تنها تسهیل کند، بلکه بهترین بسته های پذیرایی را با تضمین بهترین کیفیت، قیمت و با ارسال رایگان در اختیار شما قرار دهد


میوا به عنوان اولین استارتاپ در زمینه بسته های پذیرایی تک و نفره برای رویداد های مختلف در این زمینه فعالیت دارد و در دو سال گذشته دوره های برندکاپ به عنوان اسپانسر پذیرایی تیم های شرکت کننده حضور داشته است


بسته پذیرایی میوا


بسته تک نفره میوا


پک پذیرایی میوا


پک پذیرایی میوا

بسته ها برای هر مناسبت
 

از میان علاقه مندی های شرکت ها مانند ساندویچ ها و مژه ها استفاده کنید. سوشی و سالاد سالم و مغذی. یا غذاهای انگشت کلاسیک مانند کیک داغ و رول سوسیس.

هر رویداد یا عملکرد شما، ما یک بسته پذیرایی را در اختیار داریم

تحویل روز بعد در گزینه های انتخابی موجود است. برخی از ظروف نیاز به توجه کمی بیشتر. کارکرد کارکنان باید حداقل هفت هفته پیش رزرو شود. و بله، بسته های غذائی ملبورن را در اختیار ما قرار می دهیم.

خدمات پذیرایی میوا
خدمات پذیرایی میوا و رستوران شما یک پذیرایی عروسی کامل، فقط برای فراموش نشدنی و یک بار در طول عمر مناسب!

بسته بندی شامل:
انتخاب از طیف وسیعی از ظروف
کیک فستیوال سه لایه ای (تنها لایه ی اول خوراکی است) که زیر رنگ موتیف شما است
نوشابه های قابل انعطاف پذیر یا پانچ میوه یا چای یخ زده
یک (1) بطری شراب گازدار برای عروس و داماد
مزه مواد غذایی برنامه ریزی شده تنها برای دو نفر (2) نفر
قفس پرنده تزئین شده با کبوتر
قاب امضا
دفتر خاطرات عروسی
کارت های نقشه برای حامیان مالی در جدول ریاست جمهوری
گل های زیبا برای کل اطراف آن
گل مرکب برای میز ریاست جمهوری یا سر
مرکزی گل های زیبا و شمع برای هر میز مهمان
قهوه ای زیبا برای میز بوفه
تمام جداول پوشیدنی در روپوش کف کف، با دستمال سفره
صندلی تیفانی
هدایای رایگان برای پنج (5) جفت اول در جدول ریاست جمهوری / سر (نرخ ویژه برای هدایای اضافی تمدید می شود)
استفاده رایگان از سیستم صوتی
استفاده از ماشین عروسی در محدوده شهر و حداکثر 3 ساعت تنها (بیش از 3 ساعت، هزینه ، ساعت به طور مستقیم به راننده پرداخت می شود)
برنامه ریزی برای پذیرش
اتاق اقامت رایگان هتل برای دو (2) نفر

 با استفاده از بسته های غذا میوا

بسته های غذا یک راه مناسب و جذاب برای فروش رویدادهای پذیرایی است. تفاوت اصلی بین رویدادهای بسته بندی شده و رویدادهای غیر بسته بندی، روش قیمت گذاری است. بسته ها معمولا به صورت روزانه یا هر فردی به ازای هر سفارش در قیمت رزرو با تمام منابع رویدادها و رویدادهای موجود در قیمت نقل شده به فروش می رسد. آسان است که بسته های رزرو شده را سفارشی کنید تا آنها را دقیقا مطابق با الزامات مشتری تنظیم کنید. بسته ها زندگی راحتی را برای کارکنان فروش کیترینگ نیز میسر می سازند و صرفه جویی از آنها را از نیاز به نوشتن رویدادها از ابتدا با استفاده از منابع. تمام جزئیات در هنگام انتخاب بسته با کلیک با یک کلیک است.

بسته های غذا برای مشتریان شامل هزینه های فراگیر و یا هر فردی می باشد، با یک تخفیف داخلی برای هتل. برای سرعت بخشیدن به فرآیند رزرو غذا، بسته ها را می توان با تهیه بسته و سپس با اضافه کردن رویدادهای غیرواقعی و منابع، به نیازهای خاص مشتری متصل کرد.

ویژگی های بسته بندی کیترینگ
بسته ها تعداد نامحدودی از قالب ها را ایجاد کنید. بسته ها را برای یک روز یا چند روز ایجاد کنید و رویدادها و منابع نامحدود، از جمله فضاهای تابع را ضمیمه کنید.

قیمت گذاری قیمت بسته بندی بسیار انعطاف پذیر است. تاثیر قیمت بسته بندی بر تعداد شرکت کنندگان، فصول و سایر معیارها. رویدادها یا منابع که بایستی بابت آن پرداخت شود، میتواند به راحتی به رزرو بسته متصل شود.

بسته های نصب و قیمت گذاری. یک قالب بسته از قبل تعریف شده در سیستم به مدیر فروش اجازه می دهد تا آن را انتخاب و کپی آن را به رزرو. جزئیات را می توان به عنوان مدیر فروش انجام رزرو. سپس، بسته به درخواست مشتری، بسته را می توان سفارشی کرد.

اضافه کردن اطلاعات یا تغییر ساختار بسته و قیمت.
یک رویداد را از بسته حذف کنید
یک منبع بسته جدید را به یک رویداد بسته اضافه کنید.
یک رویداد بسته جدید اضافه کنید
مدیریت بسته های پذیرایی
کار با ماژول رویدادها، چندین روش برای سفارشی کردن یک بسته غذا وجود دارد؛ یک رویداد را به یک بسته غذای موجود اضافه کنید، چندین رویداد را برای ایجاد یک بسته جدید، رویداد بسته به یک رویداد واحد یا یک بسته در یک فضای تابع ترکیب کنید.


بسته های عروسی  میوا ما طراحی شده اند که نیازهای بیشتر عروسی را شامل می شود. بسته های بسته شامل بسته بندی بسته بندی مورد نظر، کارکنان سرویس، راه اندازی، پاره شدن، و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای شام (ظروف پاشیدن، ظروف خدمت رسانی)، ظروف سفالی، شام انتخابی شما، رومیزی خالی، دستمال سفره، چین و یا یکبار مصرف ، تجهیزات آشپزی و غیره).

چند مورد وجود دارد که در بسته های ما وجود ندارد، زیرا آنها توسط مشتری متفاوت هستند. ما این خدمات را در صورت لزوم ارائه می دهیم.

متصدیان خبره و بیمه شده
تحویل (این تغییر از راه دور)
حذف محل زباله اگر محل شما این را ارائه نکند
نوار شیشه ای
مالیات بر فروش
 

تیم آشپزی در جشن های غذا منبع غذاهای تولید کنندگان محلی در منطقه و تمرکز بر غذاهای تازه و هرگز یخ زده. استفاده از مواد تازه و ساخته شده از دستور العمل های ابتدایی اجازه می دهد تا تیم آشپزی ما برای ایجاد منو های سفارشی و همچنین هر گونه محدودیت های غذایی. اگر به کمک منوی خود نیاز دارید، ما یک منو گسترده ای را برای غذاهای محبوب ما ارائه می دهیم. لیست زیر بسته هایی هستند که ما ارائه می دهیم. علاوه بر بسته های ذکر شده ما همچنین بسته های سفارشی را پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال جایگزینی بودید.

تمام غذاها را می توان به سبک بوفه، سبک پوشیده یا سبک خانواده خدمت کرد.