تنیس فوتبال | تنیس فوتبال چیست ؟ | بازی فوتبال تنیسی

  • نویسنده : ادمین ورزشی تنیس فوتبال
  • دو شنبه 19 خرداد 1399
  • 1 کامنت

تنیس فوتبال

تنیس فوتبال یکی از بازی های جذاب جدید می باشد ، این بازی با ترکیب بازی تنیس و فوتبال می باشد که به تازگی برای اولین بار این مسابقات توسط برندکاپ انجام می شود


تنیس فوتبال


قوانین بازی تنیس فوتبال یا فوتبال تنیسی


این بازی به نهایت به صورت زوج ۴ به ۴ انجام می شود و نسبت به فضا تعداد بازیکنان صورت میگیرد

این بازی دارای داور و قوانین خاص این بازی می باشد

به این صورت هست که با توپ بدون برخورد دست با پا و سر توپ به طرف مقابل با یک تور وسط اجرا می شود


مسابقات فوتبال تنیسی


ورزش تنیس فوتبال چیست؟

تنیس فوتبال در ورزشی هست که تمام بدن در این ورزش در تحرک است و در خارج از ایران سالهاست که مورد استفاده قرار میگرد حدود ۱۰ سال پیش مارادونا در این ورزش با نام فوتبال تنیسی شرکت داشته است .

تاریخچه و فوتبال تنیس

تاریخچه و پیدایش تنیس فوتبال یا فوتبال تنیسی؟

تنیس فوتبال در سال 1920 در چکوسلواکی سرچشمه گرفت. این بازی در واقع یک بازی توپ است که می تواند در خانه و خارج از منزل در زمین بازی شود که توسط یک توری با ارتفاع کم با دو تیم مخالف تقسیم می شود.

به زودی مسابقات گروهی شرکتی و شخصی در برندکاپ صورت میگیرد برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02126764698 تماس حاصل فرمایید

--------

یک بازی جدید را امتحان کنید: تنیس فوتبال


بازیکنان جوان غالباً استراحت از تمرینات تکراری می خواهند که آنها را به بازیکنان بهتر فوتبال تبدیل می کند. چرا یک بازی منحصر به فرد ، سرگرم کننده و مفید برای مهارت های فنی آنها انجام ندهید؟

یکی از چنین بازی هایی که محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، "تنیس فوتبال" است که مورد علاقه بازیکنان جوانی است که به دنبال تغییر سرعت به یک تمرین عادی هستند. در حالی که شما نباید یک جلسه کامل را به تنیس فوتبال اختصاص دهید ، اگر اخیراً سخت کار کرده اند ، نیمی از آخرین تمرین برای آنها پاداش خوبی است.

رویدادهای فوتبال در نزدیکی شما

برنامه کلیه ورزشها در مرکز همایش

بیس بال ، فوتبال
اکنون با ثبت نام ذخیره کنید
تنیس فوتبال - یک بازی خاص فوتبال است که همچنین جنبه های تنیس و والیبال را با هم ترکیب می کند - می تواند غریزه ها و مهارت های فنی را در بین بازیکنان در هر سنی بهبود بخشد. بهترین بازی در زمین تنیس (اما نه در مسابقات فوتبال) است. اگر در آنجا هیچ دادگاهی وجود ندارد ، می توانید با استفاده از نیمکت یا صندلی ها ، یک جبهه راه اندازی کنید - چیزی برای شبیه سازی یک شبکه کم. مخروط ها می توانند خطوط خارج از مرزهایی را که در زمین تنیس نقاشی شده اند ، شبیه سازی کنند.

تنیس فوتبال می تواند تغییرات مختلفی داشته باشد. در اینجا یک مثال آورده شده است:

دو بازیکن را در هر طرف قرار دهید ، دقیقاً مثل مسابقه تنیس در دابل.

یک بازیکن از تیم A "توپ" فوتبال را به طرف دیگر "خدمت می کند". تیم B حداکثر سه لمس و یک گزاف گویی برای بازگشت توپ به تیم A در زمین بازی دارد. سپس تیم A سه لمس و یک گزاف گویی برای ادامه راهپیمایی دارد.

گزاف گویی در هر زمان بازگشت می تواند در هر نقطه باشد. بنابراین اگر تیم B تصمیم بگیرد که توپ را قبل از دست زدن به گزاف گویی برساند ، در این صورت سه لمس وجود دارد تا بدون اجازه دوباره گزاف گویی ، آن را از روی تور بیاندازد. یا اینکه ، تیم B می تواند خدمات تیم A را قبل از بازگشت ، والیبال کند ، به این معنی که آنها پس از آن دو لمس دیگر و گزاف گویی برای برگشت مجدد آن به طرف دیگر خواهند داشت.
نیازی به لمس های متناوب بین هم تیمی ها نیست ، همانطور که در والیبال باید انجام شود. اگر یکی از بازیکنان تیم B به گزاف گویی سرویس بپردازد ، بدون کمک هم تیمی ، آن را سه بار لمس کرده و آن را به تور دروازه برگرداند ، این یک بازی قانونی است. با این حال ، مشارکت همه برای پیروزی در یک مسابقه تشویق و کمک کننده است.



تنیس فوتبال در سال 1920 در چکوسلواکی سرچشمه گرفت. این بازی در واقع یک بازی توپ است که می تواند در خانه و خارج از منزل در زمین بازی شود که توسط یک توری با ارتفاع کم با دو تیم مخالف تقسیم می شود.

تنیس فوتبال

این یک بازی بزرگ برای توسعه مهارت های دستکاری و "لمس اول" است.

بهترین چیز این است که بچه ها آن را دوست دارند! همه ما می دانیم چقدر مهم است که بتوانیم به سرعت توپ های تندرست را در طول بازی کنترل کنیم. تنیس فوتبال در حالی که بازیکنان از آن لذت می برند صدها لمس با کیفیت ایجاد می کند. بدون حتی تلاش ، آنها یاد می گیرند توپ های قفسه سینه ، کنترل ران ، ورم های حرکتی و لمس سر را دریافت کنند. به زودی آنها به پهلو می روند و به جای فشار دادن به بیرون با پاهای خود ، در پهلوها سیر می شوند.

در اصل این یک بازی تنیس با نوعی "خالص" بداهه (یا خالص واقعی) است ، که با توپ فوتبال بازی می شود و والی ها و گلدان های کنترل شده. شما می توانید مانند بازی های تنیس با "عشق-15-30- دویچ" و غیره امتیاز خود را حفظ کنید یا فقط به هر شماره ای بازی کنید. (بچه های بازی غیر تنیس مفهوم نمره گذاری تنیس را دریافت نمی کنند.)

هنگامی که بچه ها فقط در حال یادگیری هستند ، به آنها اجازه می دهد بسیاری از نقاط ضربات (بر روی زمین) ، بین عکس های بالای شبکه. (اجازه می دهم بچه های ابتدایی من 3 پرش داشته باشند.) مهمتر است که این نکته را حفظ کنیم تا لمس های بیشتری انجام شود تا پیروی از هرگونه قوانین سختگیرانه. بعداً ، هنگامی که آنها بسیار خوب هستند ، تعداد پناهگاه ها را فقط به 1 یا 2 محدود کنید. اگر بازیکنان مهارت های مختلفی دارند ، اجازه پخش بیشتر را به بازیکن اصلی بدهید و آنها هنوز هم می توانند شرکت کنند.

در ابتدا حتی بازی می كنیم كه اگر یك بازیکن كاملاً آن را به درون تور بیاندازد و توپ از جانب آنها بمیرد ، آن بازیکن می تواند با اجرای یك "بالابر توپ" یا "رنگین كمان پاشنه" ، موقعیت را نجات دهد. بلند کردن "برای ادامه کار نسخه خود را تشکیل دهید. خوش بگذره! نکته اصلی این است که امتیازات با لمس های با کیفیت بسیار زیادی ادامه می یابد!

می توانید از چندین مخروط "شبکه" درست کنید ، یا شاید 2 مخروط با یک رشته آویزان بین آنها باشد. من از تختخوابی استفاده می کنم که طرف آن را روشن کرده ام و در هر انتهای آن یک زن و شوهر مخروط اضافه کرده ام و استفاده از یکی از شبکه های تنیس فوتبال که می توانید از فروشگاه های فوتبال استفاده کنید ، واقعاً جالب است.

یادگیری این بازی ساده تر در یک سطح سخت است ، جایی که پاداش ها "واقعی" و بالاتر خواهند بود. بعداً ، می توانید این بازی را در زمین بازی کنید که به توانایی کمی بیشتری برای قدرت دستکاری نیاز دارد.

چه باید بکنید: یک خالص "خالص" از مخروط ها ، یک نردبان یا حتی یک ردیف کیسه های فوتبال جمع شده را راه اندازی کنید ، یا از یکی از تورهای تنیس فوتبال بسیار جذاب استفاده کنید. سپس یک "دادگاه" با اندازه کوچک را ببندید تا تعداد بازیکنان و تور متناسب باشد. اگر مشغول بازی در جاده هستید از مقداری گچ یا فقط خطوط موجود در پیاده رو استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست ، اگر یک زمین تنیس واقعی در اختیار دارید ، آن را امتحان کنید ... (تا زمانی که توسط مربی تنیس فریاد نزنید.)

تیم ها را تقسیم کنید. شما می توانید 1v1 ، 2v2 ، 3v3 یا حتی 4v4 را در یک دادگاه بزرگ بازی کنید. شما می توانید شماره های عجیب و غریب مانند 2v3 و غیره بازی کنید.
یک بازیکن از عمق زمین خود در سراسر شبکه به تیم دیگر سرویس می دهد. در ابتدا ایده این نیست که امتیاز مورد نظر را بدست آوریم ، بلکه فقط نکته را شروع کنید.

ما معمولاً توپ را گزاف گویی می کنیم و سپس آن را به وسط نصف گل می کنیم ، اما برخی از تغییراتی که ما استفاده می کنیم این است که توپ را بعد از یک "لیفت انگشت" در زمین قرار می دهیم یا مستقیماً آن را با انگشتان پا "می زنیم". گاهی اوقات ما آن را در هوا پرتاب می کنیم و برای شروع کار "سر" می کنیم.

سپس بازیکن مدافع سرویس را کنترل می کند ، گاهی اوقات بعد از گزاف گویی اما گاها از هوا خارج می شود. آنها به سرعت یاد می گیرند که بدن خود را جلوی توپ بگیرند و از ران ، سینه یا سر خود برای برقراری تماس استفاده کنند. سپس شروع به شمردن استراحت در زمین می کنید. البته در تنیس واقعی ، بازیکنان فقط 1 گزاف گویی مجاز هستند. سرانجام با تنیس فوتبال این وضعیت را به دست خواهید آورد ، اما با مجازاتهای بیشتر شروع کنید تا امکان یادگیری فراهم شود.

من اجازه می دهم بچه های کوچک من 3 یا 4 استراحت بگیرند اما بچه های بزرگتر فقط 1 یا 2 مجاز هستند (و البته مربیان فقط مجاز هستند 1).

جابجایی (بدون توپ پرش) تشویق می شود. این بازیکن مقابل بازیکن حساب "نمی کند" و می توانند توپ را نزدیک به تور مانور دهند تا شوت بهتری داشته باشد.

بازیکنان می توانند و باید به یکدیگر منتقل شوند. آنها یاد می گیرند که یک شوت عمیق را به هم تیمی خود برسانند که در این صورت می توانند آن را کنار بگذارند. این کار می تواند بسیار سرگرم کننده باشد در حالی که با لمس دست و پا زدن ، والی و نیمه والی خود لمس نرم می کنند.

** اگر وقت دارید فقط یک بازی سرگرم کننده کوچک را بازی کنید ، این یکی را بازی کنید!
نکته: یک تنیس فوتبال را در کنار وسایل نقلیه و تمرین های یک طرفه کوچک خود تنظیم کنید ، سپس وقتی بازیکنان اضافی دارید یا نیاز به چرخاندن بعضی از بازیکنان دارید ، آنها را در بازی تنیس فوتبال فعال کنید. آنها در حالی که تمرین را تمام می کنید مشغول بمانند و همزمان مهارت های آنها را اصلاح کنید.
 
تیم ها می توانند از یک ، دو یا سه بازیکن تشکیل شده باشند که با ضربه زدن به توپ با هر قسمت از بدن خود به جز دستان ، امتیاز کسب می کنند و همچنین باعث می شوند که آن را در محوطه حریف به صورت گزاف گویی انجام دهد به شکلی که تقریباً غیرممکن شود. تیم دیگر برای برگرداندن آن از شبکه.

این ورزش دارای سه رشته است که تک ، دو برابر و سه گانه هستند. در هر سه رشته این ورزش وقتی یک تیم 11 امتیاز با اختلاف دو امتیاز کسب می کند ، یک مجموعه به پایان می رسد. حداکثر امتیاز این ورزش 15:14 است. برای پیروزی در این مسابقه ، تیم باید دو ست را بدست آورد. ارتفاع تور 1.10 متر است.



مبتدیان (و افرادی که به مفهوم بازی عادت دارند) باید دفاعی تر بازی کنند ، اساساً این اطمینان را می دهند که می توانند توپ را درون قوانین جمع آوری کرده و آن را به طرف دیگر برگردانند.

به محض این که بازیکنان ماهرتر و راحت تر می شوند ، می توانند استراتژیک بازی کنند. به عنوان مثال ، تیم B می تواند با کنار گذاشتن آن در پشت بازیکنان تیم A ، یک سرویس را برگرداند ، تا زمانی که در مرزها باقی بماند. یک بازیکن ماهر در تیم B می تواند سعی کند آن را (یا سر آن) به سمت بازیکن تیم Team A ببرد ، که این باعث می شود بازیکن تیم A در وضعیت ناراحتی قرار بگیرد و نیاز به هر دو دفع توپ و بازگشت آن داشته باشد.

امتیاز دهی بسته به مدت زمان طولانی شما می تواند ساختار یابد ، اما روش جدید گلزنی در مسابقات والیبال معمولاً هیجان انگیز است - یعنی هر رالی در یک نقطه توسط یکی از تیم ها نتیجه می گیرد. مانند قوانین تنیس و والیبال ، تیمی که نتواند توپ را در محوطه جریمه تیم دیگر قرار دهد ، امتیاز خود را از دست می دهد.

اولین باری که تنیس فوتبال را معرفی می کنید ، سرگرم کننده اما بی دست و پا خواهد بود ، زیرا شما و بازیکنانتان برای درک قوانین و مفهوم بازی وقت می گیرید. اما این روی تیم شما رشد خواهد کرد ، تا جایی که آنها سخت تلاش می کنند تا مطمئن شوند که این یک جزء معمولی از تمرینات فوتبال است.